Monday 25 December 2017

60 sekundowe binarne opcje strategia pdf download


Slideshare używa plików cookie w celu poprawy funkcjonalności i skuteczności, a także dostarczenia Ci odpowiedniej reklamy. Jeśli nadal przeglądasz witrynę, zgadzasz się na korzystanie z plików cookie w tej witrynie. Zobacz naszą umowę użytkownika i politykę prywatności. Slideshare używa plików cookie w celu poprawy funkcjonalności i skuteczności, a także dostarczenia Ci odpowiedniej reklamy. Jeśli nadal przeglądasz witrynę, zgadzasz się na korzystanie z plików cookie w tej witrynie. Szczegółowe informacje można znaleźć w Polityce prywatności i umowie użytkownika. Poznaj wszystkie swoje ulubione tematy w aplikacji SlideShare Pobierz aplikację SlideShare, aby zaoszczędzić na później nawet w trybie offline Przejdź do witryny na telefon komórkowy Załaduj konto Login Podwójnie stuknij, aby zmniejszyć 60 Druga strategia opcji binarnych: pełny przewodnik Udostępnij to SlideShare LinkedIn Corporation kopiuj 2017Home raquo FREE Opcje binarne Najlepszych 10 Strategicznych Strategii BOBG Opcje Binarne Przewodnik Strategii Handlowej Dziękujemy za przesłanie naszego poradnika do Strategii Aby otrzymać bezpłatną kopię nagradzanych 8220 Najważniejszych 10 Strategii na rzecz zysku na Binarnych Wariantach 8221 podaj swoje imię i adres e-mail poniżej. We8217wyślij Ci darmowe strategie opcji binarnych pdf z 10 strategiami, które zwracają największe zyski z opcji handlu prosto do skrzynki odbiorczej. 10 najlepszych strategii kupna opcji binarnych Po zarejestrowaniu się będziemy wysyłać Ci e-mail z linkiem do pobrania. Sprawdź skrzynkę odbiorczą i folder spamu na nasz e-mail z infobinaryoptionsbonusguide z tematem 8220Listyka Free Strategy Guide8221. Bezpłatna strategia opcji binarnych Ten przewodnik handlowy jest całkowicie darmowy i został opracowany na podstawie setek godzin handlowych opcji z różnych strategii, aktywów i rynków. Rezultatem jest nasza pierwsza lista najlepszych strategii handlowych, które faktycznie działają. Nie musisz kupować niczego ani porozmawiać z nikim. Wystarczy podać swój e-mail i uzyskać natychmiastowy dostęp. Brak pokrewnych postów. Oświadczenie Wszystkie informacje podane w poradniku Bonus Binarny Opcje to opinia autora. Jako taki Przewodnik Opcje Bonusu Binarnego nie ponosi odpowiedzialności za straty lub szkody wynikłe z takich informacji. Zalecamy konsultowanie się z brokerem w odniesieniu do określonych warunków i warunków premiowych.1-minutowej (60-sekundowej) Strategia opcji binarnych: 14 z 18 wygranych Zwykle nie sprzedaję opcji 1-minutowych przede wszystkim dlatego, że wypłaty są stosunkowo biedny (70). Ponadto, trudniej jest być tak dokładne w tych transakcjach, jak 15-minutowe transakcje, ze względu na poziom natężenia hałasu na wykresie 1 minuty, moim zdaniem. Innymi słowy, jeśli kupujesz 60-sekundowe opcje z wykresu 1 minuty, to masz do czynienia z bardzo małą ilością danych cenowych zawartych w każdej świeczce, a jedna minuta działania cen jest stosunkowo niewielka w wielkim schemacie rzeczy. Mówiąc to, uważam, że w pełni możliwe jest podejmowanie trafnych decyzji handlowych dotyczących tego, co może się stać z ruchem cen w najbliższej przyszłości. Podstawowa 60 Druga strategia Moja podstawowa strategia w kierunku opcji 60-sekundowych wygląda następująco: 1. Znajdź poziomy wsparcia i oporu na rynku, gdzie można uzyskać krótkotrwałe odbijanie. Punkty przegięcia i poziomy Fibonacciego może być szczególnie użyteczne, podobnie jak w innych terminach, podczas gdy są to instrumenty dłuższe. 2. Weź ustawienia handlowe na pierwszym dotknięciu poziomu. Kiedy sprzedajesz instrumenty handlowe, które mają wysoki poziom hałasu nieodłącznie związany z ewentualnym wynikiem handlu (np. 60-sekundowymi opcjami), uważam, że biorąc większą liczbę transakcji, możesz skorzystać z Twojej przewagi. Dla tych, którzy nie znają sposobu normalnego handlu z 15-minutowymi wygaśnięciami z wykresu 5-minutowego, zazwyczaj szukam wstępnego odrzucenia poziomu cen, który już wyznaczyłem przed czasem. Jeśli odrzuci poziom, pomoże to w dalszej walidacji solidności poziomu cen i spróbuję wejść na kolejne dotknięcie. Oczekuje się, że prowadzi to do mniejszej liczby transakcji wykonanych w zamian za wyższe ustawienia dokładności. 60 Drugie transakcje prowadzą do wzrostu wolumenu handlu Ale ponieważ początkowy hałas w każdym 60-sekundowym handlu jest tak duży, uważam, że handel większym wolumenem może w rzeczywistości przynieść korzyść z korzyścią dla tych, które pomagają wyrównać wahania dokładności, które pojawiają się przy zawieraniu takich krótkoterminowych instrumentów. Aby zapewnić analogię do baseballu, hitter, który normalnie utrzymuje średnią batalionu 0,300 (tzn. Czyni ją bazą z trzema uderzeniami na dziesięć nietoperzy), może przejść przez dziesięć gier, w których tylko nietoperze. 100. Z drugiej strony, w tym samym przedziale, mógłby trafić .505. Ale w trakcie sezonu 100-dniowego, it8217s spodziewał się, że przy wystarczająco dużo nietoperzy, jego prawdziwy poziom umiejętności w zakresie trafienia zostanie dokładnie ujawniony. It8217 jest regresją do średniego typu koncepcji. Jako taki, jeśli kupujesz 60-sekundowe opcje i tylko biorąc 1-2 sesje w 4-godzinnej sesji (np. Jest super konserwatywna), to prawdopodobnie nie będziesz czekał przez długi czas przed Twoim prawdziwym poziomem umiejętności w tym formularzu handlu jest dla Ciebie uwagę. Możesz nawet nie mieć skutecznego strategicznego podejścia do opcji 1-minutowych i byłoby nieszczęśliwe, gdybyś przeszedł przez miesiąc obrotu tym instrumentem, zanim zaczniesz zdawać sobie sprawę z tego, że kiedyś Twoja krzywa zysku (lub procent ITM) zaczyna weź odpowiedni kształt. To powiedziawszy, don8217t overtrade przez set-ups, które rzeczywiście tam. To zdecydowanie gorsze niż nawet w ogóle. 3. Don8217t ślepo handluje wszystkimi aspektami wsparcia i oporu. Kontynuuj rozważanie działań cenowych (np. Typy i formacje świecowe), kierunek trendów, moment i rzeczy, które przynoszą osobistą ekspozycję na to, jak zachowują się rynki Twoich zainteresowań i dążenie do dalszego rozwoju edukacji handlowej. Ale bez dalszej roboty, pokażę ci wszystkie moje 60-sekundowe zawody z poniedziałku i ja, jak włożyłem wszystkie powyższe praktyki. Aby uniknąć nieporozumień, krótko opisuję każdy handel zgodnie z numerem przypisanym do niego na poniższych ekranach. Historia handlu z wykorzystaniem 1 minuty wygaśnięcia 1: 1.32817 była wysoka na poranek i stanowiła obszar oporu. Na pierwszym ponownym dotknięciu 1,32817 wziąłem opcję put na świecę 1:54. Ten wygrał. 2: Podobnie jak w przypadku pierwszego handlu, skorzystałem z opcji put na ponownym dotknięciu 1,32817. Handel ten również wygrał. 3: trzecia opcja wprowadzenia na 1.32817. Ten handel stracił, gdy cena wykraczała poza mój poziom i utworzyła nowy dzienny wzrost. 4: cena przedziurawiła się o nowszej na 1.32715, z powrotem do 1.32761, zanim wróci. Wziąłem opcję połączenia po ponownym dotknięciu numeru 1.32715 i ten wygrał. 5: Zasadniczo ten sam handel, co poprzedni. Cena utrzymywała się na dobrym poziomie w wysokości 1.32715, więc wzięłam następną opcję kupna i wygrałem ten handel. W przypadku świecy 2:26 cena wzrosła do poziomu oporu 1.32761. Na normalnym posunięciu, chciałbym tam umieścić opcję, ale moment na silniku był świeży na świeczkę 2:26 (prawie sześć pipsów), więc unikałem handlu. 6: Kilka opcji put ustawiono niemal na poziomie 1.32761, ale żaden z nich nie pojawił się na poziomie. Więc mój następny handel był jeszcze inną opcją kupna w pobliżu miejsca, w którym odebrałem opcje połączeń podczas moich poprzednich dwóch transakcji. Jednakże, ponieważ 1,32715 zostało nieco naruszone wcześniej, zdecydowałem zamiast skorzystać z opcji call w 1.32710 zamiast. Czułem, że to bezpieczniejszy ruch, ponieważ tylko połowa rundy mogą mieć decydujące znaczenie dla określenia, czy wygrasz lub przegrasz 60-sekundowy handel. Ten wygrał. 7: Umieść opcję z powrotem na poziomie oporu 1.32761. Ten wygrał. 8: Opcja Call w dół na 1.32710 (gdzie 6 zostało zrobione). Ten wygrał. Jednak minutę po tym wyczerpaniu handlu, pieniądze na rynku zbliżyły się do poziomu 1.32710, a nowsze nisko na 1.32655. 9: Ten handel był opcją sprzedaży na 1.32710, używając koncepcji, że stare wsparcie może stać się nowym oporem. Niemniej handel ten nie wygrał, ponieważ cena nadal wzrosła do poprzedniego zakresu handlowego. 10: Zdecydowałem się na skorzystanie z opcji put za dotknięciem 1.32817, czyli poziomu, na którym wziąłem moje pierwsze zawody dnia. Ten handel może wydawać się nieco zadziwiający po raz pierwszy, biorąc pod uwagę nowy poziom za cały dzień, a dynamika ta była w górę. Ale po prostu patrzył na świecę, że wydawało się, że cena była skłonna spaść trochę. Był też w kierunku niedawnej oporu, więc kiedyś osiągnął 1.32817, wziąłem opcję put i handel wypracował. 11: kolejna opcja wprowadzenia na 1.32817. Ten wygrał. 12: W tym handlu, wysoki dzień początkowo zrobiony na świeczkę 2:13 wszedł w grę 1.32839. Miałem zamiar wziąć opcję sprzedaży na tym poziomie na świeczkę 3:22, ale cena przeszła szybko i zamknęła się. A może przez 10-15 sekund moja cena była opóźniona, a do czasu, gdy połączenie się wyzdrowieło, było to ponad rytmem nad moim zamierzonym wejściem. Więc I8217m się podobało, że przegapiłem ten handel, jak to by się stało. Skończyłem używać poziomu 1.32839 w opcji połączenia, biorąc pod uwagę, że poprzednia opór może zamienić się w nowe wsparcie. Ten wygrał. 13: 1.32892 był obecnie wysoki na dany dzień i utworzył nowy poziom oporu. Wziąłem opcję put na dotyk poziomu. Ten wygrał. 14: Podobnie jak w przypadku 12, użyłem ponownie 1,32839 jako wsparcia, a to przyniosło zwycięski handel. 15: Ponownie użyłem bieżącego dziennego poziomu 1,32892 jako poziomu oporu, który ma podjąć opcję put. Ale cena zerwała się i ten handel stracił. 16: Kolejne piętnaście minut minęło, zanim zdołałem zrobić kolejny handel. Tym razem używałem 1,32892 jako poziomu wsparcia (starego oporu zmieniającego się w nowe wsparcie), aby wziąć opcję połączenia. Ten handel był prawdopodobnie moim ulubionym set-upem dnia i był wspierany przez fakt, że trend się poprawił. Okazało się, że jest zwycięzcą. 17: Jeśli chodzi o opcje kupna w tym momencie, miałem oko w kierunku 1.32983 (nowe wysokie na dzień), ale cena dwukrotnie była konsolidowana na poziomie 1.32971 tworząc linię oporu. Więc zdecydowałem się na opcję put w dotyku 1,32971 na świeczkę 4:28. Ten handel okazał się miłym zwycięzcą czterech piąt. 18: Moja ostatnia transakcja dnia była opcją call z powrotem na 1.32839, gdzie wziąłem te same set-upy na 12 i 14. To był kolejny dobry zwycięzca czterech pików. Potem czekałem, aż cena przyjdzie i zobacz, czy 1.32892 będzie działać jako opór, ale nigdy nie dotykał. Ponadto, czułem się trochę zmęczony tym punktem i zdecydowałem się nazywać to kończy się na cały dzień. Konkluzje w tej strategii Ogólnie rzecz biorąc, zrobiłem całkiem dobrze na mój pierwszy dzień handlu opcje 60-sekundowe, przechodząc 1418 ITM. Ogólnie rzecz ujmując, mam wiarę w moją strategię przewidywania przyszłego kierunku rynkowego z rozsądnym poziomem dokładności i moją zdolność do stosowania jej na każdym rynku lub ramy czasowe. Lubiałem też cieszyć się z 1-minutowym wyborem, ponieważ było to nowe doświadczenie i zdecydowanie rozważysz dodanie więcej 60-dniowych opcji dni do mojego schematu w przyszłości. Gdzie handlowam

No comments:

Post a Comment